historie značky ronhill

1970 - původní logo Ronhill

1970

Ron Hill je prvním Britem, který vítězí v Bostonském maratonu. Do cíle dobíhá za 2 h 10 min 30 s.

V čase 2 h 9 min 28 s získává prvenství i na Hrách Britského společenství národů.

9. září zakládá společnost Ron Hill Sports.

1972 - první verze běžeckých kalhot Trackster

1972

Ron Hill navrhuje a vyrábí první verzi běžeckých kalhot Trackster©.

1975

Ron Hill Sports otevírá svou první prodejnu v Hyde Cheshire. Do té doby Ron Hill úspěšně vyřizuje objednávky poštou z domu.

1978

Firma vykazuje obrat ve výši 200.000 liber (přes 5,5 mil. Kč). Nejlépe prodávanými produkty jsou tričko Marathon, trenýrky Union Jack a běžecké kalhoty Trackster©.

80.léta - běhání je na vzestupu

1981

Chris Brasher organizuje první Londýnský maraton. Je britským distributorem značky New Balance, zatímco Ron Hill dováží do Velké Británie běžeckou obuv Nike.

Běhání je na vzestupu a závod v Londýně se pro Ron Hill Sports stává odrazovým můstkem.

Firma zvyšuje počet svých zaměstnanců. Řada z nich má vysokoškolské vzdělání a běžecké zkušenosti.

1985

Počet prodejen, ve kterých se značka prodává, dosahuje čísla 1000. Klíčem k úspěchu se ukazuje využití jak běžeckých speciálek, tak obchodů s širším sportovním sortimentem.

1989

Ron Hill Sports překračuje 6 milionů liber (necelých 166 mil. Kč) v maloobchodních tržbách.

1990 - nové logo Ronhill

90. léta

Roste dominance globálních značek a konkurence na běžeckém trhu se zvyšuje.

1991

Firmu kupuje Peaco Group a Ron Hill se stává oficiálním velvyslancem značky.

1999

V době nástupu hnutí fitness jdou nejlépe na odbyt běžecké kalhoty Trackster©.

Majitelem Ron Hill Sports je společnost OSC Ltd.

2000 - nové logo Ronhill

2001

Nový tým Ronhill® dává značce novou dynamiku. Zaměřuje se na stěžejní produkty běžeckého sortimentu, které jsou srdcem značky, a nově na oblečení pro běh a fitness výlučně pro ženy.

2002

Kolekce jaro/léto je kombinací běžeckých a cyklistických produktů na jedné straně a běžeckého textilu pro ženy na straně druhé. Menší dámská kolekce se skládá z 11 modelů, k nimž během podzimní a zimní sezóny přibývá několik dalších. Kolekce pro cyklisty zahrnuje celkem 26 různých produktů.

2003

V květnu je OSC Ltd. prodána společnosti Swiss Cutlery Ltd. a Ronhill® získává stabilitu potřebnou pro další rozvoj značky.

Podzimní a zimní kolekce obsahuje 15 běžeckých modelů Elite, pět nových produktů se zateplením, osm modelů běžecké řady Marathon, termooblečení a textil Hi-Viz pro lepší viditelnost.

Nabídku doplňuje 17 produktů dámské běžecké kolekce a dále pět různých typů ponožek, rukavice a čepice. Kolekce pro cyklisty je omezena na 14 kusů.

2004

2004 - nová běžecká řada pro ženyNa jaře je na trh uvedena nová běžecká řada pro ženy, která se z 11 modelů v roce 2002 rozrostla na 21.

Firma přichází s kolekcí All Terrain Gear pro outdoorové nadšence, jejíž součástí jsou tři bundy (včetně modelu Summit), tři produkty k nošení jako střední vrstva a čtyři na nohy.

V rámci kolekce podzim/zima je řada Marathon nahrazena novou pánskou řadou Classic. V prodeji je rovněž 17 produktů Hi-Viz s úpravou pro zvýšení viditelnosti. Patří mezi ně bundy, střední vrstvy, oblečení na nohy a doplňky – vše navrženo a vyrobeno s důrazem na bezpečnost běžců a běžkyň běhajících za tmy.

2005

Poprvé v historii uvádí firma na trh samostatnou kolekci deseti modelů na cvičení pro ženy. Použití podobného stylu a barev kolekci Fitness vizuálně přibližuje k 15 dámským běžeckým modelům Elite.

Ronhill® se připojuje ke Kampani za boj proti rakovině prsu prodejem obou dámských kolekcí pro charitativní účely. V prvním roce je vybráno více než 5.000 liber (necelých 138 tis. Kč).

2006

Jarní a letní kolekci dominují inovovaná pánská bunda Solution a tričko Air Con, při jehož výrobě byla použita technologie mapování potních zón.

Pro podzimní a zimní sezónu dochází k přejmenování kolekcí. Elitní běžecké modely Advance pro muže a Aspiration pro ženy zahrnují nové bundy, střední vrstvy a oblečení na nohy. Řada Hi-Viz dostává zcela nový vzhled a poprvé se dělí na samostatné kolekce pro muže a pro ženy. Produkty s novým označením Vizion jsou od této chvíle k dispozici ve fluorescenční žluté a v černé barvě.

Firma představuje zcela nový sortiment doplňků pod názvem Additions. Troje nové ponožky jak pro muže, tak pro ženy společně s novými čepicemi a rukavicemi se přidávají k oblíbeným doplňkům z dřívějška.

2008 - nové logo Ronhill

2007/2008

Hlavní důraz je na zimní kolekci Vizion, u svrchního oblečení je použita technologie LED. Nové bundy a doplňky jsou vybaveny malými svítícími nebo blikající LED jednotkami.

2009

Ve středu pozornosti jsou produkty pro běh v terénu. Jsou tím nejlepším, co může Ronhill® nabídnout v kategorii oděvů s nízkou hmotností.

Do zimní sezóny vstupuje firma s historicky nejširší kolekcí Vizion, jejíž součástí je také nová bunda Rip-Zip se zipy YKK Quickburst. Ty jsou zaintegrovány do látky tak, aby bylo možné rychle „odtrhnout” rukávy a bundu během několika sekund změnit na vestu.

2010

Rok 40. výročí firmy! Ron Hill se jako velvyslanec značky účastní akcí na oslavu úspěchů firmy i svých úspěchů z doby před 40 lety.

Provozovatel stránek nezodpovídá za případnou újmu na zdraví či způsobená zranění.